mandyy

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av amanda - 16 februari 2010 09:54

Börjar dagen med en riktigt skän låt ;) 



Mår mycket bättre för tillfället, den senaste veckan har jag fått 6 riktigt dåliga nyheter, ingen utav dom har direkt löst sig så det är la tungt, menmen har man vänner som man kan prata med, som får en på bättre humör så mår man mycket bättre :) nog om detta!

 

btw, har hittat en låt som jag tycker att jag borde sjunga, det är som om jag har skrivit den.. haha

Some people call them players but I’m far from terrified
Somehow I’m drawn to danger and have been all my life
It feels my heart's divided halfway between wrong and right
I know I'm playin with fire but I don't mind

Yeah, the bad boys are always catching my eye,
I said the bad boys are always spinning in my mind,
Even though I know they’re no good for me it’s the risk I take for the chemistry,
With the bad boys always catching my eye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amanda 15 år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards