mandyy

Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

HISSAR/DISSAR

Av amanda - 14 januari 2010 12:47

     

Bloggplatsen.se

Tycker att det är en skitbra bloggsida , faktiskt bättre än blogg.se (och någon annan sida jag har bloggat på) Finns mer funktioner här, och man ser mer nya inlägg och kommenatrer m.m

Tummen upp!

  



Lårstövlar /Over Knee Boots

Hur snyggt är det inte? Både med & utan klackar är dom skitsnygga!

  



Paris Hilton!

Jag fattar inte att sååå många hatar henne, jag älskar henne, hennes stil, hennes bitchiga attityd! and FYI, hon är blond, hon är famous, hon är allt.

Vem kan inte vara avundsjuk?

  



 

  Skitsnack!
Det kan räcka med att man gör ett felsteg sen kommer det 100 olika rykten på en gång, asså vafan har folk inget bättre för sig än att snacka skit? Well, keep talking shit it only makes me famous!

  



Lackleggingsen från Gina tricot!
Sämsta kvalitén ever! Det tog 2 månader för mina att gå sönder, en halvmånad för dom att bli slitna i tvätten, det kallar jag dåligt!

  



Folk som inte vågar svara tillbaks när dom har startart en diss!
I mina förra blogg så skrev jag ett svar på tal där det var en tjej som tyckte jag var fjortis, och bitch för att jag ville förstora läpparna, så då skrev jag "svar på tal" i stil med ; låt mig vara bitch, jag kanske vill det, blabla.

Då var det en tjej som kommenterade;

jag undrar bara hur du tänker? visst du vill vara en fjortis och en bitch. men vart vill du komma med det? jag känner inte dig men du ser ut att vara en söt tjej, lägg av att trycka in dig i positioner där till och med dina vänner blir störda av ditt sätt. varför vara en fjortis och en bitch? vem gillar en bitch ?



självklart var jag tvungen att försvara och förklara mig lite så jag skrev tillbaks till henne;

wtf?

jag har inte sagt att jag vill vara en fjortis och bitch, men jag är född till det :)

Men seriöst, folk kallar mig endå fjortis och bitch och varför ska jag då lägga ner tid på att ta åt mig på ett dåligt sätt?

Folk som säger det försöker få mig att tycka illa om mig själv eller nåt vafan! så då är det lika bra att tacka och ta emot. Och btw, vad är det för fel på att vara fjortis? det är en stil, precis som hip hop stil, emo, vafan som hellst. like i care! Låt mig vara fjortis, det är mitt liv inte ditt, riiight stumpan?! Och so what om det inte är bra att vara bitch? jag är en och that's it! mjaaow.

btw, mina vänner blir inte störda av mitt sätt? Tvärtom, dom älskar mig och ser upp till mig :)

Känn dig lite mer än ägd hjärtat.
PUUWSS!

 

Och där slutade hon skriva tillbaks, vet ni hon tog t.o.m bort kommentaren jag skrev till henne, pinsam brud!

Dont play with bitches who knows how to play it better!


 
 
Fay

Fay

15 januari 2010 02:00

Ok stumpan :P
Du är fjortis och det får du vara om du så vill..
Tro mig 94% har vart det.. oavsett om dom erkänner det eller ej.. Både killar och tjejer.. Det kallar att vara "ung" det är liksom inget man kan hoppa över i livet haha..

Men bitch vette fan asså.. jag är stämplad bitch.. (gaddning) men det gör mig inte till en bitch..
fast jag är det men det har ju inte med saken att göra.. :)
Man kan säga att man är så mycket.. men det är hur man agerar som säger allt!

Xoxo!

http://faydark.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda - 16 februari 2010 09:54

Börjar dagen med en riktigt skän låt ;)      Mår mycket bättre för tillfället, den senaste veckan har jag fått 6 riktigt dåliga nyheter, ingen utav dom har direkt löst sig så det är la tungt, menmen har man vänner som man kan...

!

Av amanda - 13 februari 2010 16:37

orkar inte blogga idag, är ledsen, trött och helvetes arg, rent ut sagt.. ...

Av amanda - 12 februari 2010 16:41

Man vet inte säkert man är osäker och tvekar, hans blickar och vinkar är dom fåniga lekar? Älskar du mig, på riktigt? Jag skulle gärna vilja ha ett rakt och ärligt svar För modet att bli sviken igen, det har jag inte kvarI wanna run away fr...

Av amanda - 31 januari 2010 18:35

Ja, jag har varit borta från bloggen ett bra tag. vårat internet slutade fungera här hemma samma dag som jag skrev inlägget nedanför, så vi fcik tillbaks det för ca 1,5 vecka sen men jag har inte orkat blogga, har haft fullt upp. Men nu ska jag se ...

Av amanda - 15 januari 2010 11:38

Jag skulle ju gått upp vid 10, vaknade nyss & nu har jag panik!Hinner inte blogga mer nu, bloggar ikv när jag har kommit hem. XOXO ...

Presentation


Amanda 15 år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards