mandyy

Alla inlägg under januari 2010

Av amanda - 31 januari 2010 18:35

Ja, jag har varit borta från bloggen ett bra tag.

vårat internet slutade fungera här hemma samma dag som jag skrev inlägget nedanför, så vi fcik tillbaks det för ca 1,5 vecka sen men jag har inte orkat blogga, har haft fullt upp. Men nu ska jag se om jag inte kan börja blogga lite igen. Puss




I never thought i'd be in love like this
When i look at you my mind goes on a trip
Then you came in, and knocked me on my face
Feels like i'm in a race
But I already won first place
I never thought I'd fall for you as hard as I did

Du är allt jag vill ha, föralltid<3

Av amanda - 15 januari 2010 11:38

Jag skulle ju gått upp vid 10, vaknade nyss & nu har jag panik!
Hinner inte blogga mer nu, bloggar ikv när jag har kommit hem.

XOXO

Av amanda - 15 januari 2010 03:28

Ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen


Säg till om jag stör
sade han när han steg in
så går jag med detsamma


Du inte bara stör

svarade jag
Du rubbar hela min existens
  


måste sova nu, hörs om ngr timmar.

XOXO 

Av amanda - 15 januari 2010 02:31

nu har jag städat klart rummet, tvättat, klippt & flätat mitt löshår & nu sitter jag här och äter goda mackor & dricker varm oboy mums!

Känner mig duktig :) haha

btw, jag älskar min rosa mjukisdress (L'

  


Av amanda - 15 januari 2010 00:51

Sjuk som jag är så är jag fortfarande upp, och jag städar mitt rum? helt otroligt! haha. Även fast jag är sjuk så har jag planer för hela helgen så jag ska bli frisk över natten!
Imorgon drar jag mig in mot stan vid 1-tiden, ska träffa min kusin sen ska jag snabbt till skolan och hämta lite grejer sen får vi se vad kvällen bjuder på :)


Men jag ska fortsätta städa nu så att rummet blir klart, vi hörs om en stund.

XOXO

 


ge mig sommar..

  

Av amanda - 14 januari 2010 21:28

Det var ett tag sen jag videobloggade nu, men här har ni några videobloggar från innan :)




hahahah älskar't ;)


Av amanda - 14 januari 2010 19:26

Såddär ja, då jag har alvedon fick även en stor cola och den nya Veckorevyn av mamma. Nu blir det popcorn, cola & film med brorsan.

XOXO
         

Av amanda - 14 januari 2010 18:51

åker till statoil med mami snabt, måste köpa alvedon !

jag hatar att vara sjuk!

Presentation


Amanda 15 år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards